وضعیت بازار اهن بهبود یافت
نوشته شده توسط : آهن پرایس

وضعیت بازار اهن بهبود یافت


اخبار بازار آهن حاکی از افزایش مجدد قیمت ها و نوسانات بازار است. بالاخره بعد از ماه ها بازار اهن تهران به حرکت درآمد و این افزایش قیمت ها باعث تحریک بازار شد. در حال حاضر شاهد بهبود وضعیت بازار آهن هستیم. در زمانی که بازار اهن هیچ تحرکی نداشت و قیمت اهن الات حتی در ده روز نیز ثابت بود، تعداد معاملات و خرید و فروش ها بسیار کاهش یافت.

دلیل این امر می تواند خوش بینی خریداران اهن باشد که گمان می کنند قیمت ها کاهش می یابد. نوساتات اخیر بازار اهن، اگرچه موجب رنجش خریداران و مصرف کنندگان اهن الات می شود اما فرصتی مناسب را برای فروشندگان به وجود آورده است. پیش بینی بازار آهن بر این است که قیمت ها به سمت ثابت شدن پیش برود.

اما در شرایط فعلی شاهد تحرک بازار و بهبود یافتن وضعیت خرید و فروش ها هستیم. در دو هفته ی اخیر، افزایش مداوم قیمت ها را داشتیم و بازار رو به بالا و پر نوسانی را تجربه کردیم. همین امر سبب شده تا خریداران اهن به تقلا بیافتند و اهن الات مورد نیاز خودشان در اسرع وقت تهیه کنند. آنها از بیم افزایش مجدد قیمت، اقدام به خرید می کنند. شرایط کنونی یکی از شرایط های ایده آل برای فروشندگان آهن نیز می باشد؛ زیرا کار فروش آنها نیز به رونق و تحرک افتاده است.

هرچند که بسیاری از عرضه کنندگان سود جو اقدام به بستن فروش می کنند، اما تعداد بالایی از معاملات در بازار آهن نیز به ثبت رسیده است. در حالیکه بازار به سمت صعودی بودن قیمت ها سوق پیدا می کنند، عرضه کنندگان آهن آلات درصدد بستن فروش خود بر می آیند. دلیل این اقدام سود جو بودن آنهاست. بدین منظور که آنها وقتی افزایش قیمت ها را در بازار مشاهده می کنند، گمان می کنند اگر فلان بار را بجای امروز، فردا بفروشند ممکن است سود بیشتری کسب کنند 

 

 

قیمت روز تیرآهن، قیمت روز میلگرد آجدار، قیمت ورق روغنی، قیمت پروفیل، قیمت میلگرد بازار تهران، قیمت میلگرد آجدار، قیمت آهن، قیمت میلگرد، ورق روغنی، قیمت ورق سیاه، قیمت آهن آلات ساختمانی، قیمت ناودانی، قیمت تیراهن، قیمت روز ورق سیاه، قیمت روز نبشی و  میلگرد آجدار در بنگاه تهران به کانال تلگرام ما مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: